تشخیص پودر گین آپ تقلبی

 نحوه تشخیص پودر چاقی گین آپ اصلی از فیک وتقلبی

                                                          

با سلام

در این نوشته سعی داریم کمک کنیم تابتوانید  پودر چاقی گین آپ اصلی را از گین آپ فیک و تقلبی  به راحتی تشخیص دهید و در دام کلاهبرداران نیوفتید.

از آ نجایی که محصولات گین آپ با توجه به کیفیت و اثربخشی خیلی بالایی که دارند ، برای سو استفاده سودجویان ، آسیب پذیرتراند.

زیرا کلاهبرداران همیشه در کمین محصولات وبرندهایی هستند که توانسته باشند ،رضایت مشتری بالایی کسب کنند.

تا در سایه اعتمادسازی این شرکتها که تلاش وهزینه فراوانی در زمینه کیفیت محصولات خود کرده ا ند ، محصولات تقلبی خود را با ظاهر محصولات اصلی به مشتری از همه جا بی خبر بفروشند.

 

پودر چاقی گین آپ اصلی در 6 طعم تولید میشود

 

 

 

 

 

 

تفاوت ظاهری محصول اصلی وفیک:

 مورد اول همانطور که در تصویر مقابل می بینید ته بطری گین آپ اصلی به صورت برجسته  که نام کشور سازنده وشرکت Gain up حک شده است که در محصولات تقلبی و فیک ، ته بطری صاف هست.

البته جدیدا  بعضی کلاهبرداران  این کار را هم انجام میدهند یعنی ته بطری را حک دار میکنند . منتها  اگر دقیق نگاه کنید مشخص میشه که فیک هست  یعنی مشخص هست که محصول دست ساز هست  . در واقع مال شرکت صاف و ترتمیزتره 

                                                             

 

 

 

 

 

مورد دوم محصول اصلی پودر گین آپ روی کاغذِ بطری آرم شرکت را به صورتِ برجسته تایپ کرده است یعنی اگر دستتان را روی آن بکشید

برجستگی آن را حس میکنید.       

                   

                                                                                         

 

 

 

 

 

 

مورد سوم  

پودر چاقی گین آپ اصلی دارای بارکد اسکن از سایت میباشد که هر فردی میتواند به راحتی با بارکد خوان گوشی اسکن نماید. که البته  پودر چاقی گین آپ تقلبی هم بارکد دارد ولی فقط بصورت عکس بوده و قابلیت اسکن ندارد.

و پودر چاقی گین آپ اصلی یه سری ریزه کاریهایی هم دارد که  پودر گین آپ تقلبی این جزئیات را ندارد ( در عکس پایین مشخص گردیده است )                                                            

                                                          

 

 

فیلم نحوه اسکن بارکد محصول 

 

 

 

 

 

 

 

شما دوست عزیزی که در حال مطالعه این وبلاگ هستید ، برایتان خیلی مهم است که محصول اصلی را تهیه نمایید زیرا محصول اصلی به هیچ وجه در طول دوره و پس از دوره ، کوچکترین عوارضی ندارد و تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد .

برای تهیه پودر چاقی گین آپ اصلی بر روی دکمه 

 خرید محصول اصلی   کلیک نمایید.

در هنگام ثبت سفارش میتوانید ، طعم مورد نظر خودتون رو در قسمت ( پیغام ) بنویسید . که البته در انتخاب طعم خیلی وسواس نداشته باشید زیرا همه طعم ها به یک اندازه تاثیرگذاری دارند و منظور از طعم بیشتر عطر میوه هست . که در هنگام استفاده بصورت خفیف احساس میشود یعنی مثل آبمیوه نیست.

 

سپاس از همراهیتان 

 

 

 

 

 

قرص چاقی اپل

۲۵۰,۰۰۰ تومان۲۲۵,۰۰۰ تومان
قرص چاقی اَپل
۲۵,۰۰۰ تومان

پرفروش ترین محصولات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید